Kokapena - Harremana - Contacto - LocalizaciĆ³n eInika Estatistika akademikoak
Programazioak - Agenda
Ereduak - Inprimakiak
Oiangunea - Irakasle laguntza zentroa IKT inzidentziak

Oianguren Institutua Start Innovan saridun!

Oianguren Institutua Diario Vasco egunkariaren Start Innova lehiaketan nabarmendu da. Bertan, goi-mailako Haur Hezkuntza zikloko 2. mailako ikasleek aurkeztutako bi proiektu nabarmendu ziren.

Leire Lizarraga irakaslearen zuzendaritzapean, "Hiri" proiektua laugarren lekuan kokatu zen, eta "LIEMA" k, berriz, bigarren posizio ikusgarria lortu zuen. Lorpen horrek parte hartzen duten gazteen konpromisoa, sormena eta talentua islatzen ditu, baita irakasleak emandako gida baliogabea ere.

Oianguren Institutua harro dago emaitza nabarmen horiekin, ikasleen ahalmen berritzailea eta Euskadiren etorkizun teknologikoari egiten dion ekarpena azpimarratzen baitute.

Zorionak guztioi lorpen paregabe honengatik!

Konpostaje-edukiontzi berria Oiangurenen

Gure institutuan agertu den azken berrikuntzaz ohartu zara?

Batxilergoko bigarren mailako teknologia ikasgaiko ikasleak hondakinen erabilera iraultzen ari dira konpostaje-edukiontzi berri bat patioan jarriz.

Bat egin gurekin ingurumenarekiko eta jasangarritasunarekiko dugun konpromisoan!

Oianguren Aldizkariak
Guraso elkartea